קייטרינג לאירועים קטנים בשרון

נמצאים בכל אזור בארץ

מה היתרונות של קייטרינג לאירועים קטנים בשרון?

היתרון הוא כמובן קייטרינג בשרי שמאפשר לכם ליהנות מאירוע מוצלח והכל בקרבת מקום אליכם. זהו קייטרינג בשרי יאפשר לכם ליהנות מאירוע מוצלח בכל עת. בדרך שתלהיב את האורחים שלכם עם מנות וגרסאות מעולות ומגרות של המאכלים האהובים עליהם, עם קייטרינג בשרי תוכלו ליהנות מהמנות המוכרות בדרך חדשה ומרגשת. כל האורחים שלכם ייהנו ממטעמים יוצאי דופן שיהיו טעימים ויפתיעו את כל חושי הטעם.

קייטרינג בשרי מעולה בשרון

מסיבת בריכה-צ'ורסקו

להגיש מנות יוקרה בתקציב נוח

גם התקציב להפקת האירוע יהיה נוח ביותר ויתאים לכל כיס. הכי חשוב לזכור ולדעת שעם הקייטרינג הבשרי בעת הרכבת התפריט עבור האירוע שלכם, יש לחשוב גם על הסגנון ועל צורת ההגשה. אפשר לבחור להגיש במגוון דרכים פשוטות או יוקרתיות ומפוארות מאד. ישנן מספר אפשרויות של הגשה מקייטרינג המוצע כמו בדוכן של מזנונים או תחנות אוכל ועד לקייטרינג שמוגש על ידי שירות אישי של מלצרים מסתובבים והגשה בהקפדה וברמה גבוהה עם שירות אישי. הכל תלוי בסגנון שתרצו ובטעם שלכם כמובן שניתן גם לשלב בין האפשרויות, בין מגוון המנות ואולי לבחור הגשה בצורת בופה שהפכה לנפוצה מאד בשנים האחרונות, או אולי תעדיפו ממש הגשה בסגנונות של מסעדות יוקרה ומנות שף. תוכלו להרכיב בעצמכם תפריט רחב ומגוון, כך שכל האורחים יוכלו ליהנות מאפשרויות אין סופיות.
כמובן שאפשרויות הרכבת התפריט מגוונות. עם קייטרינג בשרי תוכלו לשלב מזון המוגש חם או על בסיס מנות בשר פופולריות כמו המבורגרים, סטייקים מנות עוף ועוד. עם תפריט שיכול לכלול מגוון של מזונות פינגר פוד, מנות ראשונות, מנות עיקריות, אולם תמיד יהיה חשוב להתאים את התפריט לאופי האירוע והמוזמנים ובעצם להתאים את מרכיבי הקייטרינג. קייטרינג על האש למשל יספק את צורכי כל האורחים גם מבחינת המזון המגוון והמגרה וגם מבחינת התוספות כמו להציע מבחר של תוספות סלטים ולחמים.

אם מדובר בכנס עסקי שאינו כולל ארוחת ערב, מקובל להגיש מנות קטנות וקלילות הכוללות מנות בשריות. התפריט יהיה קליל יותר ויוכל לכלול יותר ירקות ומטבלים.
באירוע עסקי או בקבלת פנים ועד לארוחת ערב מלאה, המנות מותאמות להשתלב בצורה מוצלחת עם האירוח, המוסיקה, והמזון המעולה. כך שבחירה של קייטרינג לחתונה בשרי תהיה בחירה מוצלחת ליצירת התכנסויות חברתיות. תוכלו לארגן אירוע ייחודי ובלתי נשכח. מומלץ להשקיע מחשבה בתכנון תפריט הקייטרינג ולבחור בתפריט עם מקוריות ויצירתיות. קייטרינג לאירועים קטנים בשרון זה לא רק אספקת שירותי הסעדה עבור האורחים, אלא הוא גם אמור לרגש אותם בחוויה מיוחדת למשל מגשי אירוח מעוצבים יוכלו לתרום למראה ולמשוך את האורחים. לכל מנה אפשר להתאים הגשה מיוחדת בהתאם לסוג המנה כך שהאורחים ייהנו מהאוכל גם בעין ולא רק בטעם.

עוד מאמרים בנושא:

 רוצה לדבר עם השף ניר דהן ולהתחיל לתכנן את האירוע?

 

 

Related Posts
נגישות