קייטרינג לאירועים קטנים בצפון

איך אפשר להפיק אירוע קטן כמשהו גדול?

אתם עורכים אירוע קטן ובקרבת הבית בצפון  כלומר האוכל צריך להיות מושלם כדי שגם אירוע קטן יראה גדול. כי זה לא נכון לחשוב שלאירועים קטנים יש פחות חשיבות, בגלל שהם לא נערכים כהפקת ענק ומספר המוזמנים מצומצם והאירוע צנוע יותר. אך למעשה ההפך קורה. אירוע קטן יוכל להיות הרבה יותר מרשים ומרגש אנו רואים את המשמעות הבולטת של האירועים הקטנים. למעשה חתונה כאירוע קטן יכול להפוך לאירוע גדול ובלתי נשכח אם לא תקפחו את ההשקעה בנושא האוכל בחתונה.

קייטרינג לאירועים קטנים בצפון בהזמנה מיוחדת.

האם המחיר יתאים לכל הפקה?

המחיר משתלם אך האם רמת האוכל המוגשת גבוהה.

עם הקייטרינג צ'ורסקו אתם יכולים להסיר כל דאגה מלבכם. ראשית כל ההגשה של האוכל היא ברמה יוקרתית גבוהה עד לפרטים הקטנים שעושים את כל ההבדל. שנית מדובר באירוע חשוב שזהו ללא ספק האירוע הכי מיוחד של המשפחה שלא ירצו לשכוח אותו לעולם. וכמובן גם לאורחים יש לתת חווית אירוח יוקרתית מרגשת עם טעם בלתי נשכח.

קייטרינג בו כל פרט חשוב

דווקא באירוע קטן ומיוחד בו כל פרט מוסיף המון, ניתן לשוות לאוכל מראה ייחודי ויוקרתי. בדיוק כמו אוכל לאירועים של קייטרינג בשרי משובח. בכל דרך הגשה מיוחדת שתבחרו אנו קשובים לכל בקשה לאירוח בו כמובן לא ישכחו את טעם האוכל המשובח והקייטרינג לאירועים קטנים בצפון.

חשוב גם שאירוע קטן יופק במלוא תשומת הלב ולא יהיה עמוס מדי. אם זה להגיש במגשי אירוח שמונעים אי סדר בתוך עומס צפוי באירוע וזה גם נוח יותר לאחסון אם תרצו להגיש באופן עצמאי. כל האוכל מוכן מראש על המגש בצורה מרשימה, טרייה נקייה וקלה להגשה. באמצעותנו תוכלו לבצע תכנון ללא לחצים מיותרים במהלך האירוע. אם מדובר באירועים קטנים בעלי אופי משפחתי כאשר המוזמנים קרובים מאד, מקובל להוציא אוכל כמנות אישיות. יש להבין קודם מי המוזמנים שיגיעו וכך להתאים הכל כנדרש כי אנו מכינים קודם את הרקע ולאחר מכן בונים את המנות בהצלחה באירוע.

עוד מאמרים בנושא:

מתכון לאסאדו מוצלח

קייטרינג לברית

קרא עוד

קייטרינג אסאדו לאירועים | צ'ורסקו

עריכת והפקת אירועים קרא עוד

קייטרינג אסאדו | צ'ורסקו

תפריט בשרי

קרא עוד

 

 רוצה לדבר עם השף ניר דהן ולהתחיל לתכנן את האירוע?

Related Posts
נגישות