קייטרינג לאירועים בבית

קייטרינג לאירועים בבית

כיצד ניתן להפוך אירוע ביתי לאירוע מיוחד?

לבדוק את התפריט

אירוע ביתי הוא אישי ביותר ואם רוצים שתצליח חשוב שכל האורחים בה ייהנו ממנות שישאירו אותם מתפעלים, חשוב לבחור במגוון מנות עשירות וטעימות כך שתפריט בשרי לאירוע ביתי גם אם זה נערך בבית, יהיה יוקרתי ויוכל ליצור את הפינוק המושלם עם רמה גבוהה ביותר של נתח בשר עסיסי צלוי וטעים, כי קייטרינג בשרי לכל אירוע ובמיוחד לבית כולל מנות בשריות מעולות שהוכנו באיכות ובטריות רבה עם כל השפים המומחים לצליית בשר טעים, והם כבר מכירים כבר כיצד חשוב לבצע צליית נתח לתפריט לחתונות שיהיה פשוט מושלם.

קייטרינג לאירועים בבית

איך לשדרג את האירוע?

תפריט בשרי מצוין לאירוע ביתי יכלול למעשה את התפריט הבשרי האיכותי ביותר וישלב את הטריות הגבוהה בבחירת חומרי הגלם האיכותיים ביותר, לכן חשוב לנו שכל פרט קטן החל מלהקפיד על צורת החיתוך של החלק בבשר ועד להגשה באירוע, שהכל יהיה מושלם.

לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר

חשוב שהנתח של הבשר יהיה טרי ביותר, חתוך כפי שצריך ומבושל ברמת צליה מושלמת עם הגשה מרשימה. כך האיכות והטעם ידברו בעד עצמם ועם מאות לקוחות מרוצים זה כבר מוכיח את עצמו הניסיון בתכנון מושלם של כל אירוע.

חשוב לנו לטפל בבשר היטב כי כך נוצר טעם עסיסי שמרכך את המנה. אנו מנוסים בכל טכניקה שקיימת גם במסעדות בשריות היוקרתיות ביותר וכל חתיכות הבשר רכות טעימות ונימוחות בפה. יש לנו את כל הידע והמקצועיות לתפריט בשרי מושלם לאירוע מוצלח כדי שכל מנת בשר לא תהיה שומנית מדי ומצד שני לא תהיה צלייה ארוכה של הנתח הבשרי וכך זה יתייבש.

אצלנו כל פרט חשוב החל ממקצועיות של קניית נתח בשר איכותי מיושן למשך כמה ימים, חשוב לנו לקנות את כל חומרי הגלם באופן קפדני וטרי עד לשלבי המקצועיות של צליית הבשר בצורה המושלמת ביותר. גם נושא התיבול של הנתחים חשוב וכמובן להגיש זאת בשיא הטריות באופן מרשים שיפה גם לעין. לכן אצלנו כל פרט חשוב.

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 08-9333817 או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

עוד מאמרים בנושא:

רוצה לדבר עם השף ניר דהן ולהתחיל לתכנן את האירוע?!

Related Posts
נגישות