קייטרינג בשרי מחיר

קייטרינג בשרי מחיר

האם הזמנת קייטרינג חייבת להיות יקרה?

תופתעו לגלות שהזמנת קייטרינג בשר לאירועים תהיה אפילו משתלמת יותר, כי היא חוסכת זמן רב של הכנות טרחה ובעיקר היא מקורית יותר ואפשר לגוון בה ולא כמו שאתם מחויבים מראש למנות הקבועות של אולמות האירועים.

קייטרינג בשרי מחיר שמתאים לכל כיס

הקייטרינג הבשרי יוכל להתאים לכל תקציב ולכל אירוע. זהו תפריט מצוין וגם משתלם לכל כיס. בנוסף תהיו בטוחים שהאירוע שלכם יופק בצורה מוצלחת לכל מגוון האירועים, גם אם הם נערכים ביום או בשעות הצהריים המוקדמות יחסית. המחיר מצוין ולא מתפשר על הרמה בה תוכלו לקבל מגוון גדול ועשיר של מנות בשר, תוספות והכל במחירים נוחים, גם אם תבחרו להגיש תפריט בשרי   בצורה מעודנת קטנה ואישית יותר, תמיד זה יהיה בצורה שתלהיב מאד את האורחים שלכם, ותוציא מהם קריאות התפעלות ותקבלו המון שבחים  אחרי האירוע.

מחיר מצוין לכל סוג של אירוע

רבים מאירועי בר מצווה או חתונות נערכים כיום בצורות שונות וההפקות מקוריות אבל תמיד אפשר לשמור על מחיר סביר ולא לחרוג ממנו ועם זאת לשלב מגוון עשיר של מנות בשריות עם קייטרינג בשר כך שהאירוע שלכם היה מיוחד וכל מנות האוכל יותאמו לאווירה באופן מוצלח. בנוסף על קייטרינג טעים כל כך כמו קייטרינג בשר לחלוטין אין צורך לוותר גם אם מדובר באירוע קטן.

 האיכות שלנו היא תמיד בלתי מתפשרת וגם השירות שתקבלו יהיה שירות אישי ומקצועי עם מגוון של אנשי מקצוע מנוסים, וכן אפשרות לתפריט אין סופי, גדול ועשיר עם מגוון של מאכלים טעימים, טריים ובמחירים מעולים, כך שזה יהפוך כל אירוע שאתם מתכננים לאירוע מרגש ובלתי נשכח. המקצוענות בתחום הבישול והקייטרינג הם ברמות מתקדמות תוך בניית התפריט המעולה ביותר לכל דרישה, תקציב, מיקום או מספר מוזמנים של כל לקוח. תכנון אירועים הוא תכנון הנערך תחת לחץ זמן, ויש לבחור רק חברת קייטרינג מנוסה עם ניסיון של מאות אירועים מצוינים והפקות מוצלחות הכוללות צוות מקצועי בעל כל ההכשרה והניסיון בתחום.

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 08-9333817 או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

עוד מאמרים בנושא:

רוצה לדבר עם השף ניר דהן ולהתחיל לתכנן את האירוע?!

Related Posts
נגישות