קייטרינג בשרי בירושלים

קייטרינג בשרי בירושלים

ליהנות מאוכל מצוין גם בבירה

אתם גרים בירושלים או באזור ומחפשים קייטרינג מצוין באזור שיפיק לכם את האירוע הטעים והמוצלח ביותר? אתם בדיוק במקום הנכון עם מאות לקוחות מרוצים שבוחרים בנו שוב ושוב.

קייטרינג בשרי בירושלים

כי האירוע שלך בידיים טובות

איך באמת נישאר רגועים שהאירוע שלנו יצליח?

על צד האוכל תשאירו הכל לנו ורק תבואו לאירוע בראש שקט. כי זה ידוע שלחשוב על ארגון אירוע זה יהיה תמיד מלווה בהכנות רבות בהתרוצצות ובחרדות עם הפחד לעומס הצפוי באירוע. לכן בדיוק כאן הקייטרינג לאירועים שלנו ייתן לכם את ההרגשה שאתם בידיים הטובות ביותר ואנו נפיק לכם את האירוע האיכותי ביותר ללא חששות מצדכם, כי אתם בידיים הטובות ביותר.  אתם יכולים להישאר בראש שקט. אם זה תכנון קייטרינג לאירועים קטנים ואפילו ביתיים ובעלי אופי משפחתי עם מספר סועדים קטן יחסית ואם זה לאירועים רשמיים יותר או גדולים במיוחד בהם המנות הבשריות הן המנות העיקריות. אוכל בשרי נחשב תמיד לאוכל משמח שהוא העיקר בכל אירוע חשוב. הקייטרינג יעניק גם מענה מהיר לכל בעיה או שאלה למשל אם יש אלרגנים בין המוזמנים כי אוכל לאירועים צריך להיות מותאם לכולם, למשל לצמחוניים ואם יש שומרי כשרות.

 קייטרינג בשרי בירושלים

כדי שהאירוע שלכם יהיה מוצלח

בכל מנה או תפריט שתבחרו אנו מקפידים על איכות וטעם נהדר להנאה מעולה של כל האורחים והמוזמנים. במיוחד בכל הקשור לטיפול במנות בשר טעימות, מדובר בשיטת צליית  בשר על  מתקן פחמים או על פלנצה , ולאחר הצלייה חשוב להגיש את הבשר באופן טרי ישירות למגשים. לצד הבשרים אפשר לשלב רטבים מיוחדים או סלטים לבחירתכם בהתאם לדרישה, התפריט עשיר  מגוון ואיכותי ביותר.

אין לשכוח גם שהמרכיבים להצלחת הערב יהיו תמיד צוות מקצועי, ניקיון הציוד לפני האירוע ובמהלכו, דגש והקפדה על סוגי הבשרים ואיכותם הנרכשים במקום האיכותי והטרי ביותר, כך שחווית אכילת המנות באירועים תהיה חוויה שנותנת הרגשה מיוחדת וטעימה עם הריח העשיר והעסיסי ממבחר הבשרים הפרוס על הצלחות.

עוד מאמרים בנושא:

רוצה לדבר עם השף ניר דהן ולהתחיל לתכנן את האירוע?!

Related Posts
נגישות