קייטרינג בשרי על האש בשרון

קייטרינג בשרי על האש בשרון

איך תרצו את תפריט האירוע שלכם?

מנות בשריות טעימות עם טעם עשיר

 

תמיד נשאלת השאלה העיקרית עם התלבטות גדולה איך נפיק את האירוע וממה נתחיל? כמובן שקודם כל האורחים לא יישארו רעבים ומאוכזבים, כי כל המוזמנים רוצים ליהנות מתפריט קייטרינג עשיר עסיסי וטעים במיוחד. ותפריט כזה יתאים בקלות לכל האורחים שלכם, לכל מטרה ולכל סגנון של אירוע. ובוודאי כאשר מדובר בהפקת האירוע המרגש הבא או אירוע חשוב במיוחד, תדעו כבר במה לבחור. הבחירה המוצלחת שלכם יכולה להיות תפריט בשרי עשיר טרי ומצוין לאירועים. קייטרינג כזה לאירועים הוא בדיוק האוכל הטעים שתרצו להגיש לאורחים שלכם. תפריט בשרים עסיסי ונימוח הוא בדיוק מה שהאורחים שלכם מחפשים שתגישו להם באירוע. רבים מן האורחים והמוזמנים כיום הם ברובם חובבי אוכל בשרי. כמובן שגם האורחים הצמחוניים או הטבעוניים שלכם יהינו באירוע ולא יקופחו. אבל חברת הקייטרינג ערוכה לכל סגנון ויודעת שהרוב אוהבים מנות בשריות מגוונות. אנו ערוכים למלא את כל הבקשות בסבלנות גדולה ולשביעות רצון הלקוח ויש לנו את הניסיון הרב והמקצועי שלנו עם לקוחות מכל הסוגים ובכל הטעמים. לכן אנו מציעים במבחר התפריטים מנות עשירות ומגוונות שיתאימו בקלות רבה לכל לקוח ולקוח ולכל האורחים עם עושר של טעמים.

קייטרינג בשרי מהווה למעשה תפריט שיגיש לכם עושר אין סופי של טעמים. מגוון המנות הבשריות כיום אינו רק עשיר עממי או ברמה של מסעדות שף, אלא גם דרכי ההגשה מאד מיוחדים ומושכים את העין, חשוב לנו להקדיש תשומת לב רבה  לכל פרט. החל ממנות בשר ועוף צלוי ועד למגשי אירוח מגוונים המתאימים במיוחד לסביבת אירוח אישית אינטימית בבית למשל או למתחם קבלת הפנים, ועד למגוון מנות מרשימות הכוללות את כל נתחי הבשר בכל דרגות הבישול בצלייה אפיה או טיגון, עם קייטרינג בשרי מצוין כזה תוכלו ליהנות מכל ביס וביס, ולמעשה יהיה לכם קשה להחליט אילו מנות לכלול באירוע שלכם ועל אילו מנות לוותר כי המגוון גדול וגם המחיר משתלם.

אנו מודעים גם לתקציב היעד של לקוחותינו ואף מסייעים להם כיצד לתכנן תקציב סביר שיוכלו לעמוד בו ושגם יענה בדיוק לטעם שלהם לדרישותיהם, תקציב שלא יחרגו ממנו. מגוון התפריטים שלנו עם קייטרינג בשרים מתאימים בהצלחה רבה לכל כיס לכל תקציב ולכל דרישה וכל זאת מבלי לרדת ברמה. למעשה אנו מסייעים לכם לתכנן את התקציב ואת האירוע שלכם ראשית נברר מהו סוג האירוע- האם מדובר באירוע ביתי וקטן או האם זהו אירוע גדול מאד הנערך באולם אירועים גדול, האם האירוע הוא חגיגת יום הולדת מסיבת הפתעה בר מצווה או אולי חתונה, אנחנו מקבלים את התמונה המלאה וכך אנו מכינים את התפריט המדויק שיקלע לטעמכם.

מחפשים דוכן המבורגר?

רוצה לדבר עם השף ניר דהן ולהתחיל לתכנן את האירוע?

Related Posts
נגישות