קייטרינג בבאר שבע

 קייטרינג בבאר שבע

קייטרינג איכותי וטעים בדרום

איך נתכנן אירוע עם קייטרינג מוצלח?

אתם מחכים ליום החשוב שלכם ומתכננים כבר זמן בהתרגשות גדולה את האירוע שלכם אז מה יהיה יותר טוב מאשר לקבל את כל שירותי ההסעדה קרוב לאירוע שלכם עם קייטרינג שנמצא בבירת הדרום באר שבע.

כמה חשובה קרבת המקום בהזמנת קייטרינג?

 קייטרינג בשרי בבאר שבע ייתן  לכם בקרבה למקום המגורים שלכם מענה מצוין להפקת האירוע  והכל בקרבה פיזית אליכם מבלי להתאמץ בנסיעות רחוקות. הכל נמצא בקרבת מקום האירוע שלכם.

הקייטרינג הבשרי האיכותי שלנו ישלב לא רק איכות אלא גם טריות וכמובן טעם נהדר טעים ונימוח.

קייטרינג בבאר שבע יהיה מצוין במיוחד אם האירוע שלכם נערך באחד מן האולמות בדרום. לא רק יהיה קייטרינג קרוב אליכם כך שמבחינה לוגיסטית הכל יוכל להיות נוח יותר וקל יותר, אלא שעם קייטרינג בדרום מדובר לא רק באיכות אלא גם בטריות. כלומר כיוון שלטריות מרכיב חשוב בסוג של קייטרינג בשרי גם למידת הקרבה לאירוע תהיה חשיבות גדולה. 

אתם למשל רוצים שכל המנות יוגשו בזמן חמות ומוכנות טריות וטעימות ללא שום קשר לאולם האירועים ולתנאי האחסון שבו. על כן קייטרינג עם המקצועיות שלנו יש לו רק יתרונות רבים. ללא שום קשר לאולם בו תערכו את האירוע שלכם, אנו מתחייבים לתנאי האחסון הטריות, שימור הקירור והכנת התבשילים הטובים והמוקפדים ביותר. וכמובן שגם אם האירוע שלכם יערך במקום מרוחק יותר ולא רק בדרום אנו ערוכים לכל תרחיש וברשותנו כל הציוד המקצועי הנדרש להפקת כל אירוע.

לנו כל הידע המקצועי ואנשי המקצוע הטובים ביותר לשימור מזון ואנו ערוכים לכל שינוי ובעלי תקן מחמיר למניעת קלקול המזון גם במהלך האירוע. כידוע חברת קייטרינג צריכה להיות בעלת כל הידע המקצועי הנדרש לשמירה על טריותו של המזון. ובייחוד באירוע הדבר קריטי כאשר יש זמן רב מההכנה ועד להגשה. לפעמים הקייטרינג מוגש למשל באולמות שאינם ממוזגים, אלא גם בחצר הבית בחלל האוויר בחום רב ובטמפרטורות שרביות,  או בגני אירועים שם ההקפדה על תנאי הטריות ושימור המזון צריכים להיות קפדניים יותר. לא רק הסביבה הנדרשת צריכה להיות תחת ההקפדה שלנו מבחינת תנאים או טמפרטורה, אלא גם תנאי העבודה שלנו בחברת הקייטרינג צריכים להיות עם בקרה גבוהה ואיכותית. כחברת קייטרינג מנוסה תמיד היינו ערוכים לכל מצב וכן להפקות של אירועים והכנות מהירות. גם באירועים  שכללו שינויים בלתי צפויים של הרגע האחרון תמיד שמנו דגש על הקפדה של טריות תנאי שימור או קירור. אנו מקפידים על חומרי גלם טריים בלבד בקייטרינג כל זאת ליצירת התפריט הבשרי המושלם והטעים ביותר, להיות תמיד מובילים בדרום ובכל הארץ ולעבוד בצורה גלויה עם יחס מקצועי איכותי וקשוב ללקוחותינו.

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 08-9333817 או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

עוד מאמרים בנושא:

רוצה לדבר עם השף ניר דהן ולהתחיל לתכנן את האירוע?!

Related Posts
נגישות