פוד טראק להשכרה

 פוד טראק להשכרה

מה זה אומר להשכיר לאירוע פוד טראק?

אנשים אוהבים היום מאד לגוון ולהפתיע באירועים שהם עורכים. והשכרת פוד טראק בתקופה האחרונה זה טרנד נהדר להגיש ככה את הכיבוד והאוכל בצורה מקורית מאד וגם טעימה ועם שפע של מנות.

פוד טראק להשכרה

עם איזו חברת קייטרינג להשכיר?

אז כלהיט ענק שכובש את תחום האירועים הפוד טראק, כלומר משאיות האוכל הניידות מפתיעות את האורחים, ואפשר להשכיר זאת במחיר משתלם ביותר.

 לנו כחברת קייטרינג מובילה, חברת צורסקו עם הקייטרינג המצוין של שף ניר דהן, לא רק הניסיון הרב התחום, אנחנו מובילים בתחום בישול לאירועים ויש לנו את כל האהבה לתחום, ובמיוחד אם זה קייטרינג בשרי יש לנו מומחיות והבנה לתפריט בשר טוב, דוכני אוכל והשכרת פוד טראק שיאפשרו לכם את החיבור לטבע ולאוכל מצוין.

איפה כדאי לחגוג עם פוד טראק?

 זה מיועד כמובן לטבע ולאוויר הפתוח, אך אם יש לכם מיקום מספיק גדול חוץ מסלון הבית אפשר בכל מקום ובגינות ובחצרות, גם אם זה אולם סגור אפשר במתחם קבלת הפנים, וכמובן בטבע מול כל נוף נהדר ומיקום שיתאים, לשם תגיע משאית אוכל מדליקה.

האם פוד טראק מתאים לכל סוג אירוע?

 זו האפשרות לחגיגה מושלמת כי זה מקורי יותר ויפתיע את האורחים, וגם ברגע הזה עם אירוח בחוץ או מול נוף מדהים, אפשר להוציא מנות טעימות באופן נהדר ואטרקטיבי, וזה יכול לקרות עם פוד טראק שהוא שילוב של נוף נהדר, אוויר לנשום וכמובן אוכל טוב. אז בהחלט זה מתאים לכל אירוע, ובמיוחד אם אתם רוצים ליצור חוויה מקורית, לצאת מהשגרה בכל אירוע  באוויר הפתוח.

למה להקפיד לבחור את חברת הקייטרינג?

לנו כבר כל הניסיון הרב בתחום, מאות לקוחות מרוצים והמון אהבה לאוכל או לבשר, אנחנו מנוסים כבר בפוד טראק ובכל סוגי דוכני האוכל , כשהשאיפה שלנו היא להצליח בכל אירוע ולשלב מנות ברמה גבוהה. אוטו אוכל גם יתאים בקלות רבה לכל תקציב ואף יחסוך בהוצאות. 

 למדנו את הנושא בצורה רצינית, ולכן צברנו כל ניסיון והתמחות בפודטראק ועם התאמה אישית לכל לקוח ולקוח.

אנחנו מגיעים גם לכל מקום עם מיטב האוכל ומצוידים בכל הציוד הנדרש להפעלת משאית אוכל בהצלחה.

יש לזכור שהאישור שלנו הוא גם ממשרדי הבריאות ומהרשויות להציב משאית לאירוע, מדובר באישור לכל אוכל נייד ואנו נצייד את הפוד טראק בהתאם למקום, לאורחים, לטעם שלכם ולסוג האירוע.

הפוד טראק הוא לא רק מזנון נייד שיספק לכם את כל האוכל האהוב כמו בדוכני המזון. זו ממש אטרקציה ומקוריות בהגשה.
אפשר גם להגיש את כל סוגי המנות שתרצו ביחד עם המשאית אוכל שלנו.
 גם לשלב מנות שף אפשר בקלות או מנות גורמה יוקרתיות יותר וזה למקרה שאולי חשוב לכם להפיק אירוע עסקי יוקרתי ובכלל לאירועים יוקרתיים ומיוחדים.

אז גם אם אתם עורכים כל סוג של חגיגה בקרוב או את האירוע החברתי והעסקי הבא שלכם, ומתחשק לכם להיות מקוריים ולעשות משהו שונה ומחדש, הזמנת משאיות אוכל לאירוע זו דרך מעולה לחדש את האירועים. באמצעות פוד טראק האירוע שלכם מקבל שדרוג אפילו מבחינת העיצוב, יצירה של אווירה שונה ואחרת, משהו מדליק שיאפשר לכם לבחור בין אינספור מנות. הטרנד כובש ומצליח בכל העולם, אולם חשוב לשים לב לכל פרט טכני ולא רק להתמקד באוכל. הפוד טראק הוא אטרקציה מרכזית וחשוב לתפעל אותו בצורה אחראית

 

כתבו עלינו במעריב לחצו כאן לכתבה!

 

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 08-9333817 שף ניר דהן או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

 

רוצה לדבר עם השף ניר דהן ולהתחיל לתכנן את האירוע?!

אוטו אוכל

אוטו אוכל קרא עוד!

Related Posts
נגישות