עיצוב שולחן שוק

 

קייטרינג הבשרים של צורסקו עם ניסיון של השף ניר דהן של מעל 14 שנה מומחים באירועי בשר תוך דגש של מספר אלמנטים חשובים:חוויה,שירות מקצועי ואדיב,ניקיון,מקצועיות,טעמים וניחוחות לוקחים אתכם למספר שעות של ניחוחות הבשר עם ריחות וטעמים של בשרים עסיסיים וכל תוך מתן דגש על איכות,מקצוענות ושירות אדיב שלא מתפשר.

בקיצור…

צורסקו– חגיגת בשרים אמיתית המתאימה למגוון אדיר של אירועים ומיקומים, חגיגה של טעמים, של תהליך ההכנה ושל הכול יחד.

"בהיכרותי את מורכבות הדברים והקשיים הכרוכים בהצלחת ערב כזה הנני מלא הערכה על מקצעיותך,

מרגע הפנייה ועד סיום האירוע הפגנת אדיבות,מקצועיות,אמינות רוחב לב ושירותיות ראויים להערכה .

ההרגשה שקיבלנו הייתה שלכל בעייה ימצא פתרון ואכן כך היה.

מבחינתי היית הימור שהצליח בגדול ועל כך תודתי והערכתי!"

משה לוי

יו"ר ועד עובדים חברת חשמל מחוז ירושלים

 

תמונות שלנו מאירועים!בתחתית העמוד!

עיצוב שולחן שוק

מהו שולחן שוק ומה כולל העיצוב שלו?

בטרנד הקולינרי שתופס תאוצה היום, לשולחן השוק יש תפקיד מרכזי בכל אירוע קטן או גדול. והעיצוב החלומי לא משאיר מקום לספק שזה ישדרג לכם את האירועים שלכם ויהפוך אותם למקוריים יותר. עם שף ניר דהן, וחברת קייטרינג מובילה בארץ קייטרינג צורסקו יעניק לכם חוויה מושלמת גם בעיצוב וגם בטעם. תדמיינו שוק איכרים בחוץ לארץ שכל המנות הכי טעימות מפוזרות בו כאוות נפשכם. זה הקונספט המדליק וזה מצליח בכל אירוע.

עיצוב שולחן שוק

האם זה כולל קייטרינג איכותי ובמחיר משתלם?

התפריטים והמנות בכל שולחן אוכל כזה, הם במחירים ללא תחרות, מחירים משלמים ביותר ומותאמים לכל לקוח ולכל תקציב באופן אישי.  לכן זה מאפשר לכם לקבל בקלות אוכל מעולה לכל אירוע ובתקציב מצוין, תקבלו את המנות הטעימות ביותר ללא פשרה, וזה כמובן כולל את השירות האיכותי ביותר במחירים זולים בשוק ללא תחרות. חברת הקייטרינג שלנו מאמינה באנשים באוכל ובריכות, והוקמה על מנת לספק שירותי אוכל בשרי חלבי וגם צמחוני וטבעוני משובח  ביותר. שירותי ההסעדה שלנו לקהל לקוחותינו הרחב הם תמיד ברמה הגבוהה ביותר, והכל תוך כדי שמירה על איכות, טעם מעולה, וכמובן במחירים וכשרות ברמה יוצאת דופן.

גם עיצוב מדליק וגם מנות נהדרות

איך בוחרים שולחן אוכל איכותי ומשתלם בצורה נכונה?

יש כל כך הרבה אירועים היום עם שפע של אורחים ורעיונות, כי כולם חוגגים אירועים לא פעם מכל סיבה שהיא, וכל חגיגה כוללת כמובן אוכל מיוחד בשפע רב ומנות טעימות ומרהיבות. כמובן זה תלוי בכם אם לא תתפשרו בנושא, ועיצוב של שולחן שוק יתן לכם מענה מקורי לשדרג כל אירוע.

חשוב רק להזמין שולחן שוק מחברה מקצועית בלבד. יש לנו את כל הניסיון בנושא ולכן נחסוך לכם את כל מלאכת ההפקה העיצוב וכמובן הבישולים, ואנו ממליצים על השכרת שירותיה של חברת קייטרינג מנוסה בלבד עם קהל לקוחות שממליץ עליה רבות. חברה שכמובן כל אירוע שלה הוא סיפור הצלחה מעולה. כלומר רק אירוע שבו האוכל יהיה מוצלח, אין ספק שהוא ייזכר יותר אצל כל אורח כאירוע מהנה והצלחה מסחררת ואתם כבעלי השמחה עם כל האורחים תהיו מאד מרוצים. אך על מנת להצליח לבחור  שולחן שוק מעולה ובחברה שמתאימה לצרכים שלכם, יש לשים לב למספר דברים חשובים.

במידה ואתם מעוניינים לקבל שירות קייטרינג כשר חשוב לציין את רמת הכשרות. חשוב למשל לוודא מהו סוג הכשרות ומהי השגחת כשרות למהדרין ושיכולה להעניק לכם מנות טעימות אך גם ברמת הכשרות הנדרשת לאורחים שלכם או לכם.

חשוב לציין את סוג האירוע שלכם כי לחברת הקייטרינג וכך היא תספק לכם את השירות מדויק ביותר עם כל המידע, וכך ההפקה יודעת להתמצא בתפריט ויכולה ליצור עבורכם שילובים מיוחדים ביותר אשר יכולים להתאים לאירועים שונים ולאורחים שונים, כי למשל בר מצווה זה משהו אחר לעומת למשל טקס חינה.

ניסיון של חברת קייטרינג זה גם חשוב מאד כי אפשר לסמוך רק על שחברה מסוימת קיימת שנים רבות. היום בתחום האוכל מגוון והניסיון חשוב . זה יראה שחברת הקייטרינג מקצועית ועושה את עבודתה על הצד הטוב ביותר ומסוגלת להביא לקוחות להיות מרוצים.

אנו מציעים בנוסף מגוון וחגיגה של טעמים מיוחדים ביותר. חשוב שחברת הקייטרינג תוכל להעמיד לרשותכם את המגוון העשיר של מנות בשולחן, כך הכל יהיה טעים וגם יהיה לכם מבחר גדול ומגוון בכל אירוע.

 

אולי יעניין אתכם גם פוד טראק לחצו כאן לפרטים?

התפריט שולחן שוק שלנו המפנק מפנק!

 

אז אם אתם מעוניינים להזמין שולחנות שוק לאירועים?

כדאי לבוא ליעוץ מקדים איתנו ולבחור מנות מתפריט מגוון של מאכלים בשירותי אוכל וקייטרינג מקצועי, לאירוע הבא שלכם..

 

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 0508533331/08-9333817 או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

 

תפריט השולחן שוק שלנו למפרט לחץ כאן!

 

כתבו עלינו במעריב לחצו כאן לקריאה!

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=OINYekpz6sw
Related Posts
נגישות