עיצוב בת מצווה בבית

עיצוב בת מצווה בבית

איך לחגוג מכל הלב?

כיום זה ידוע שלאירועי בת מצווה גם אם הם נערכים בבית, הסטנדרטים בעיצוב או בהזמנה של מוסיקה ותזמורת הם סטנדרטיים אחרים וחדשניים, גם המנות כבר לא פשוטות כבעבר, ולכן עם קייטרינג צורסקו בניצוחו של שף ניר, דהן תוכלו לקבל לאירוע כזה מנות נהדרות ויוצאות דופן, שישמחו מאד את כלת השמחה ואת חברותיה, כי כיום אף ילד לא מוותר על חגיגה מיוחדת יותר ואישית משלו ועל פי טעמו.

עיצוב בת מצווה בבית

רוצים ליצור חגיגה מעולם אחר?

בשנים האחרונות נדמה שהמבחר של ההכנות האפשריות לחגיגות בת מצווה הפך את החגיגה לחגיגה מעולם אחר. גם בבית זה אפשרי אם לא רק תשקיעו במוסיקה ובאוכל מעולה, אלא בכל הפרטים של העיצוב ותשנו את הבית למקום שיראה אחרת, וגם אנחנו מבחינת הגשת המנות נפתיע אתכם בעיצובים מדהימים ובהגשה מגרה ומיוחדת.

האם כדאי לשלב את כלת האירוע בתכנון?

זה יהיה מאד חשוב, כי בסופו של דבר היא מכירה את טעם חבריה ותבחר מה שהיא אוהבת במוסיקה, באוכל או בעיצוב. היום גם הילדים בחגיגות אוהבים לתכנן את האירוע שלהם, והם כבר חשופים למגוון גדול יותר של אטרקציות, וגם הם מאד רוצים שיהיה להם אירוע יוקרתי ומקורי במיוחד. במיוחד הנערות רוצות להיות מעורבות בכל נושא, אם זה להכין קליפ מקצועי של ממש, להופיע כמו כוכבת רוק בשיר מקורי עם רקדנים, לשלב מפעיל או אולי סטנדאפיסט מצחיק, לחשוב להגשים חלום מיוחד, או לשלב אטרקציות מקוריות של אוכל, מזכרות, מפלי שוקולד ושפע של קינוחים, גם כאן עבור בני הנוער מגוון האפשרויות הפך לרחב ואטרקטיבי הרבה יותר, כך שחגיגת בת המצווה לא תשכח עוד זמן רב.

אלו אטרקציות לשלב?

גם אם אתם מתכננים את חגיגת בת המצווה בקרוב בבית, מה דעתכם לשלב אטרקציה מעניינת לכלת בת המצווה, אטרקציה מהממת שלא ישכחו עוד זמן רב, ואפשר היום באירועים להגשים כל חלום באוכל, בעיצוב ובאווירה כולה.  בדרך כלל ילדות בגיל הזה אוהבות את הקונספט של יוקרה ואירוע נוצץ וזוהר במיוחד וזה נכנס כיום גם לתחום חגיגות בת המצווה. כי לא רק נערת בת המצווה תיהנה מהאטרקציה המלהיבה, אלא גם בני המשפחה או החברים יוכלו להצטרף.

אולי יעניין אתכם פוד טראק לבת מצווה מיוחדת במינה?

תתחילו ליהנות באירוע ולהרגיש כמו כוכבים

אטרקציות לבת מצווה הן יכולות להיות רבות ומגוונות וכיום גם כלת בת המצווה רוצה להיכנס בדרך מקורית לתוך האירוע בדרך כלל בצורה של הצגת קליפ כי היום בני הנוער מודעים לחגיגה שלהם, דורשים לקיים אותה על פי טעמם וליהנות באירוע שלהם. ליצור חוויה של פעם בחיים שרואים רק בסרטים.

אם זה האוכל שהוא העיקרי באירוע ומאד חשוב, ואם זו הכנה של מצגת לאירוע, כל קהל המוזמנים וקרובי המשפחה יהיו נרגשים מאד לעלעל קודם בכניסה באלבום התמונות הפרטי, לצפות בכל תחנות החיים, אולם חשוב להכין מצגת בצורה המרגשת ביותר. נערת בת המצווה רוצה להיות כוכב ליום אחד אך גם לרגש את האורחים. המצגת צריכה להיות תורמת באופן מרגש לאירוע המיוחד וחשוב להכין מצגת איכותית ובלתי נשכחת. מלבד כל נושאי העיצוב אל תשכחו את מנות האוכל המשובחות והיוקרתיות, גם כאן אפשר לבחור את המנה זאת שתהיה המלהיבה ביותר זה בהחלט יוכל להוסיף רבות לאירוע בת המצווה המרגש. אוכל יוסיף רבות לכל האווירה וכמובן לעיצוב המיוחד , מלבד העובדה שמדובר באוכל משביע וטעים באופן קולע לצעירים.

כתבו עלינו במעריב לקריאה לחצו כאן!

איזה מתנה מקבלים בבר/בת מצווה?

מתנה מיוחדת לחוגגים בת/בר מצווה עגלת גלידה או קיר דונאטס לבחירה.

אתם מוזמנים לחייג אלינו עכשיו לטלפון 050-8533331 או לשלוח לנו מייל לכתובת tastefully7@gmail.com ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי עם כל הפרטים.
חייכו הדרך אל האושר קצרה מתמיד!!! בתיאבון!!!

Related Posts
נגישות