סטייק על האש

סטייק על האש

איך לקבל את הסטייק המושלם לאירוע?

בקייטרינג שלנו מקפידים על כל פרט ומכירים את כל התורה. החל מקניית רק בשר טרי ולא קפוא ועד למקצוענות כמו שהבשר יהיה מיושן – כזה שעבר תהליך של יישון המבטיח בשר רך. אצלנו תקבלו את הסטייק המושלם.

סטייק על האש

האם קייטרינג שם דגש על איכות הבשר?

לחברת קייטרינג יש את כל המקצועיות והמיומנות בנושא. למשל צבע הבשר המושלם צריך להיות אדום כהה עם בערך 350 גרם בשר לאדם. חשוב לנו להגיע למידה הנכונה בצלייה, עם סטייקים בעובי 2-3 ס"מ.

צלייה חשובה ליצירת טעם עסיסי

השליטה במידת הצלייה חשובה, עם עבה ובטוח כלומר סטייק עסיסי בעובי 4 ס"מ, מאשר שכל סועד יקבל סטייק שלם אבל יבש. אנו מוודאים שהנתח המתאים ביותר לצלייה על גריל פחם הוא יהיה אנטרקוט, בזכות העסיסיות והשומן. גם סטייק עין איכותי ומקורו בצלעות הבקר, וזה יעשה את העבודה.

אפשר גם לקבל שיפודי אנטרקוט בקוביות עבות או בשר האסאדו – להגיש חתיכות קטנות של בשר חם לסועדים. אנחנו מקפידים להפשיר את הבשר יום קודם לכן במקרר כלומר להוציא את הבשר מהמקרר חצי שעה עד שעה לפני הצלייה. חשוב שהבשר יגיע לצלייה בצורה מושלמת כלומר לטמפרטורת החדר וזאת לפני שמניחים אותו על הגריל.

חותכים את הבשר כנגד כיוון הסיבים – חיתוך לא נכון יהפוך אותו לקשה ללעיסה. את הבשר חשוב לשמור בכלי זכוכית ולא בקופסאות פלסטיק שיוצרים לחות וטעם לוואי כך שבאחסון אנו מקפידים על כל פרט.

עם ההכנות למנגל ולצלייה אנחנו בוחרים בשיפודי ברזל שעדיפים על שיפודי עץ, כי הם מתחממים מהר יותר, איכותיים יותר וכמובן צולים את הבשר מבפנים טוב יותר. אם בכל זאת תרצו את שיפודי העץ  חשוב לנו להשרות אותם במים כשעה לפני שיפוד והנחת הבשר עליהם, כל זאת על מנת שלא יישרפו בעת הצלייה על המנגל ויראו מצוין בהגשה. פחמי עץ שאנו משתמשים בהם איכותיים טובים שעשויים מעצי הדר טבעיים כי הם עדיפים על הסינתטיים מהסופר.

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 08-9333817 שף ניר דהן או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

עוד מאמרים בנושא:

רוצה לדבר עם השף ניר דהן ולהתחיל לתכנן את האירוע?!

Related Posts
נגישות