הפקת חתונה בטבע

 

הפקת חתונה בטבע

לחגוג בצורה מקורית במיוחד

איך נוכל לשדרג כל אירוע?

היום כשהאפשרות לערוך אירועים זו הפקה מורכבת הרבה יותר, וכשעדיף יותר לחגוג באוויר הפתוח, חתונה בטבע יכולה להוות פיתרון מושלם וגם מקורי יותר לכל אירוע. לפעמים נראה שאירועים היום הם לא מושקעים מספיק, או נדושים וכבר ראינו והיינו בכל אירוע שדומה האחד לשני. זה הרי תמיד לרוב נערך באולם, לא תמיד עם אווירה היוקרתית מסביב של הפקה מושקעת באולם אירועים, מה גם שכל דבר בעיצוב יכול להיות מאד יקר, לכן האוויר הפתוח ואירוע שיתקיים בחיק הטבע וכמובן שיכלול קייטרינג משובח, הוא הפתרון שאתם מחפשים, ומה שישדרג את האירוע שלכם למקורי, ליוקרתי ביותר וברמה גבוהה. אנו בקייטרינג צורסקו מגיע לכם מגוון חגיגות והפקות לאירוע שיערך בטבע, שף ניר דהן יכין לכם אוכל ברמה הגבוהה ביותר ושיתאים לאכילה בחוץ בטבע.

איך אפשר להקל על ההכנות הרבות שיש לכל אירוע?

האמת היא שאנו בדיוק רוצים להוריד מכם את כל הלחץ הזה, אתם רק תספרו לנו מה אתם אוהבים לאכול, מי האורחים ומה התקציב, ואנחנו נטפל בכל השאר. תמשיכו בעיסוקים שלכם בראש שקט. הרי יש לחץ רב בכל אירוע והכנות, וזה די מיותר, כי אז הכל יכול להיות עמוס מאד והיום בעיקר אין זמן לאנשים לתכנן אירועים. לכן אנחנו כאן בשבילכם כדי לענות על כל שאלה, וכדי להוריד מכם את כל הלחצים, אנחנו נאפשר לכם להמשיך להיות רגועים ובראש שקט ולתת לנו לעשות הכל. קייטרינג באוויר הטבע הפתוח בכל תפריט שרק תרצו אם זה חלבי, צמחוני, תפריט של קינוחים, תפריט בשרים, כדי שזה יתאים לאירוע בטבע, זה צריך להיות מורכב ודורש חברת קייטרינג מנוסה שאחראית לטריות, לטעם משובח וכמובן להגשה מושלמת. אתם כלקוחות לא צריכים לדאוג לכל כי התפקיד שלכם רק צריך להיות זמינים ולהיות מארחים, כדי לדבר עם האורחים, ליהנות בעצמכם ולתת לנו לוודא שהכל בסדר. קייטרינג חלבי לטבע או קייטרינג של בשרים עשיר ומפנק שלנו, יאפשר לכם ליהנות מאירוע בראש שקט, גם אם מדובר באירוע קטן ועד לאירועים גדולים יותר שנחגגים בחיק הטבע, זה מתאים בעצם לכל סוג של אירוע באווירה אינטימית או גדולה יותר.

הפקת חתונה בטבע

האם קייטרינג בטבע לא יעלה יקר?

דווקא לאירוע חתונה באולם סגור עם מנות סגורות מראש, זה עלול להיות הרבה יותר יקר, וכמובן כל ההכנות שלכם שיעלו יותר כולל את כל זמן הטרחה והדאגות שלכם. אנחנו נתאים את המנות לתקציב שלכם ולמספר האורחים שתזמינו, ותהיו בטוחים שאתם תישארו בראש שקט, וגם נוכל להציע לכם שפע של תפריטים מיוחדים, מבצעים או מחירים מצוינים שיתאימו בקלות לכל אירוע כזה וכמובן לתקציב שלכם.  גם למרכיב השירות אצלנו חשיבות רבה ביותר, השירות המקצועי שתקבלו עם מענה מידי לכל בעיה ולכל שאלה, זה חשוב להצלחת כל אירוע, לנו השירות המקצועי ביותר ולא רק הכנת קייטרינג טעים, בהקפדה ובטריות, אנו יוצרים עבורכם תפריט מזמין טעים במיוחד, מתאים לכל תקציב ושכולם יאכלו בהנאה רבה, תתחילו לקבל מחמאות ולא יפסיקו ליהנות מהאירוע שלכם, להתפעל ממנו כי זה הכל תלוי בארגון מעולה. לנו חשוב שגם אתם תאכלו ותיהנו באירוע שלכם יחד עם כל האורחים, חשוב לנו שתוכלו להתפנות אליהם במקום לדאוג לאוכל, במיוחד כשזה נערך בחיק הטבע ותלוי גם במזג האוויר.

האם תפריט בשרי יתאים יותר?

לא בהכרח, אמנם בחיק הטבע יש נטייה לחפש את אירועי על האש הבשריים, אך זה מאד תלוי באופי האירוע שלכם וכמובן באורחים,  כידוע רוב הציבור כן אוהב לאכול בשר ובמיוחד באירועים כאלה והתפריט המגוון שלנו הוא עשיר במיוחד לאירוע בשרי, אם תרצו המבורגרים , מנות ילדים, סטייקים על האש, אצלנו הכל מגרה טעים ואפשרי. אך אם אתם חושבים שתפריט חלבי יתאים יותר לאורחים שלכם, גם זה אפשרי ועשיר ביותר וכולל מנות מגוונות ומגרות במיוחד.

חשוב גם להזכיר שלאוכל מרכיב חשוב בכל האווירה הטובה שנוצרת באירוע, וחשוב לנו שתפריט טעים ועשיר יגרום להצלחת האירוע שלכם, שיהפוך לחגיגה אחת גדולה ומוצלחת.

לקייטרינג שלנו ההתחייבות להיות ייחודיים בתפריט, מצוינים בטעם וכמובן בהגשה, וזה מרגש אותנו לראות עוד אירוע מוצלח של לקוח אחרי מאות לקוחות מרוצים. בנוסף התפריט שלנו כאמור גמיש לכל דרישה ולכן מאפשר לכם להרכיב תפריט מאד מיוחד וכך כל האורחים שלכם יוכלו ליהנות מאפשרויות רבות ולמעשה אין סוף לאפשרויות הרכבת תפריט. הקייטרינג עשוי לשלב מזון המוגש חם או אולי עם קייטרינג פינגר פוד בשרי. תפריט יכול להיות מגוון של מזונות חטיפים קלים, מנות ראשונות, ואף מנות עיקריות, חשוב להתאים את התפריט לאופי האירוע ולאורחים כמובן  . מומלץ להשקיע מחשבה בעת תכנון הגשת תפריט הקייטרינג, הוא מרכיב חשוב לגרום  להנאה גדולה, וכמובן זו הערובה להצלחת האירוע שלכם בטבע.

 

 

כתבו עלינו במעריב לחצו כאן לכתבה!

 

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 08-9333817 שף ניר דהן או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

עוד מאמרים בנושא:

שולחן שוק-צ'ורסקו

שולחן שוק קרא עוד

Related Posts
נגישות