דוכני מזון לאירועים  

דוכני מזון לאירועים

 איך אפשר היום לחדש יותר באירוע?

היום יותר מתמיד מקוריות ואירועים מרגשים הם חשובים יותר בהפקה וללקוחות, ולכן גם תחום האטרקציות צבר תאוצה גדולה, לכן אם תרצו באמת לערוך אירועים חדשניים יותר בפורמט מקורי וחדש, דוכני מזון יכולים לתת לאורחים ולכם את הכיף הגדול, כי כולנו רוצים אירוע שיהיה כחוויה מצוינת שכולם יזכרו.

האם זה לא קשה לארגן אירוע קצת אחר?

לנו קייטרינג צורסקו עם שף ניר דהן ההצלחה היא אתגר ואין שום אתגר ומשימה שלא נוכל לעמוד בה בהצלחה רבה. לכן כאן אתם משאירים בדיוק את כל ההפקה לנו, ואנו אחראים לכל פרט לחדש לכם את האירוע עם תפריט אוכל מקורי ומהנה ודוכני מזון מעולים לאירועים.

זה למעשה לא מסובך אלא דוכני אוכל זו אטרקציה שתוסיף לאירוע שלכם המון ואנחנו גם מציעים לכם מחירים משתלמים שיתאימו בקלות רבה לכל כיס ולכל תקציב. אתם כלקוחות חשובים לנו יותר מכל דבר אחר ותקבלו גם שירות מקצועי אדיב בכל התהליך מתחילתו ועד סופו.

איך דוכני מזון לאירועים יוסיפו לכל אירוע?

זה ידוע כבר שגם אתם וגם האורחים שלכם הרי כבר מורגלים בעשרות אירועים שהוזמנו אליהם ונראו אותו הדבר, באירועים שדומים אחד לשני, ולכן כאן תוספת של דוכני אוכל תגרום להם שלא יימאס להם מהר מהמסיבה אלא הם אף לא ירצו ללכת וירצו לאכול עוד ועוד. על מנת ליצור היום אירוע מרהיב באמת, אין ספק שיהיה צורך להיות מקוריים יותר ולכלול גם מגוון של אטרקציות מושכות ורעיונות אחרים. זה לא יצריך מכם תקציבי ענק ולהיכנס להוצאות מיותרות או משאבים וגם לא תקציב גדול, אנחנו מתאימים את עצמנו לכל תקציב ודרישה ונפיק הכל בהצלחה, תוכלו לראות את דוכני האוכל הנהדרים שלנו בשטח ואת התוצאות המרהיבות ובהחלט וההשקעה שלכם וכל המאמצים שלכם יהיו שווים את זה.

מהו החלק החשוב ביותר באירוע ?

זה ידוע שאפשר ליהנות ממוסיקה או עיצוב בכל אירוע, אך אי אפשר ללכת שבעים ללא אוכל ואי אפשר להיכשל בנושא האוכל כי כל האורחים שמחים ומרוצים ונהנים בעיקר רק מהאוכל, בגלל זה כדאי לשדרג את המנות ולהיות אטרקטיביים יותר עם דוכני אוכל מושקעים, ולא לשכוח להשקיע בקייטרינג. בכל אירוע אפשר עם אוכל מקורי יותר ודוכני אוכל לשדרג את המסיבה שלכם בצורה מקורית, משמחת יותר וזה שונה משמעותית. כל האורחים הרי כבר ניסו בעבר את הקייטרינג המסורתי, הסטנדרטי, וכאן אתם יכולים לקבל אוכל גורמה, מנות מיוחדות או אלכוהול מוצלח בדוכנים מיוחדים.

כל אירוע היום צריך לכלול בידור טוב וזה חייב להיות מהנה. גם אם לא תשקיעו בהכרח במוסיקה או בעיצוב, רק אם תתנו לאורחים ליהנות מאוכל מפנק, זה יהיה מספיק ומדליק והם בהחלט ייהנו לאורך כל החגיגה.

אפשר להגיש בדוכני אוכל/דוכני מזון את כל המנות האפשריות, גם קינוחים, משקאות ואפילו קפה או סחלב בדוכן מיוחד. אם אתם והאורחים שלכם אוהבים אוכל מוקפץ למשל , דמיינו אירוע עם דוכן מיוחד רק לזה וניחוח של האוכל המוקפץ משגע בווק עם דוכני אוכל אחרים לאירועים, מוקפץ שמוגש ומוכן טרי במקום לאורחים וללא ספק משדרג כל אירוע. תוכלו להגיש בדוכן ירקות מוקפצים עם רטבים עסיסיים. המוקפץ טעים כל כך ובתוספת רצועות פיקנטיות כמו  רצועות עוף או בקר, זה מגיע עם נודלס, פתאי, אטריות או אורז. תוכלו להביא את תאילנד לאירוע שלכם, אפשר להגיש בדוכן כזה גם גם ירקות כמו פטריות, גזר, בצל פלפל אדום או ירוק, כרוב אדום ונבטים, אפשר להוסיף גם כרובית בצל ירוק או פלפל חריף, כמובן שבדוכן כזה הכל מוגש בשפע של רטבים מגוונים כמו רוטב סויה, רוטב חמוץ מתוק, שמן זית וצ'ילי ירוק, וזה הופך הכל לחגיגה של טעמים. זו רק דוגמא אחת, זה רק דוכן אחד משלל כל האפשרויות , אז זה ברור שאין מה להתלבט ואין למה לחכות.

האם דוכני אוכל/דוכני מזון אינם הוצאה גדולה?

להגיש בדוכני אוכל/דוכני מזון זה הרבה יותר מקורי ודווקא חוסך עלויות רבות. למשל אם אתם אוהבים המבורגר למשל , אפשר לחסוך מלצרים כי דוכן כזה יתאים בקלות לכל אירוע קטן או גדול ולכל תקציב. אם בא לכם להגיש לאורחים המבורגר נימוח ונוטף עסיסיות, אתם תעשו זאת ישירות באמצעות הדוכן והם לא יצטרכו להמתין למלצר או להיות מוגבלים להמבורגר אחד בלבד, הם יקבלו בשר משובח שנצלה במקום עם ריחות משגעים, המבורגר שמוגש בלחמנייה פריכה ובתוספות של מלפפון חמוץ, עגבנייה, בצל מטוגן ורטבים של קטשופ, מיונז חרדל או אלף האיים. בדוכן כל אורח יאכל כמה שהוא רוצה ולקבל ארוחה כזאת זה כיף ומהנה בכל חגיגה. הרי כל אורח אוהב המבורגרים, ועם דוכן המבורגר ההנאה באירוע מובטחת, וזה רק דוכן בשרי אחד שישמח אתכם ויוסיף לכם רבות באירוע המהנה שלכם.

למפרט דוכני מזון המלא שלנו שלחו ווטאפ

כתבו עלינו במעריב לחצו כאן לכתבה!

 

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 08-9333817 שף ניר דהן או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

עוד מאמרים בנושא:

בשר על האש - צ'ורסקו

דוכני בשר קרא עוד

שולחן שוק-צ'ורסקו

שולחן שוק קרא עוד

Related Posts
נגישות