בר ובת מצווה

בר ובת מצווה

איזה אוכל להזמין לאירוע כזה?

כדי לתכנן חגיגה מרגשת בבר מצווה או בבת מצווה, אין ספק שלאוכל יש מרכיב חשוב, ואנו קייטרינג צורסקו עם שף ניר דהן, מכירים היטב את הטעם של ילדים ובני נוער ונוכל להכין להם מנות בלתי נשכחות שכל החברים שלהם ידברו על זה ללא סוף.

בר ובת מצווה

מה חשוב לתכנן באירועי בר ובת מצווה?

בשעה טובה הנסיך או הנסיכה שלכם נמצאים לפני חגיגת בר המצווה או בת המצווה שלהם, וזהו לא רק טקס מרגש כשהילד הקטן שלכם הופך בעצם למבוגר, אלא התכנון של החגיגה הופך גם הוא למרגש וההכנות הן רבות. זה ידוע שלבני נוער במיוחד חשוב להרגיש שייכים ולא נבוכים כי אין לשכוח כי ההתרגשות הגדולה ביותר היא רק שלהם ולא תמיד זה קל להיות במרכז האירוע, ולהרגיש שהרבה נמצא עליך. אז אנחנו כאן להרגיע את הנסיכים ואת הנסיכות שלכם עם חגיגה נהדרת ומקורית, עם כל האוכל הטעים ביותר וכל האטרקציות שילדים בגיל ההתבגרות אוהבים.

איזה אוכל אפשר להציע?

אז דמיינו לכם מנות שמוגשות בצורת קוקטייל יוקרתי כמובן ללא אלכוהול, אבל שנותן לכלה או לחתן השמחה להרגיש כמו כוכב קולנוע. חשוב גם להוסיף כמה הפעלות מקוריות ומובילות בחגיגת בר המצווה או בת המצווה שיהפכו את האירוע שלכם לכל כך מדליק בו כולם ייהנו מכל רגע. הדמיון הופך למציאות והאטרקציות שאפשר לשלב היום בחגיגה הן חלומיות. אם זה להציע דוכני אוכל נהדרים עם אוכל שמתבגרים אוהבים, כמובן גם תפריט קינוחים עשיר. למשל לכלת בת המצווה ולחברותיה מה יהיה יותר מדליק לצד עמדת לק ג'ל ובניית ציפורניים, לשים שם גם פינת נשנושים של חטיפים טעימים ובריאים, הכיף הבלתי נגמר עם כל החברות יחד ימשך לאורך כל הערב ואף אחת לא תרצה בכלל לחזור הביתה. לצד אטרקציה מדליקה כשכולם אוהבים כל כך להצטלם ולעשות סלפי איזה כיף להצטלם יחד עם כל החברים אוכלים ונהנים יחד מערב מוצלח. אנחנו יכולים גם לספר לכם שזה ממכר ממש וכל היום רק תדברו על זה ותספרו חוויות מהערב.

איך ליצור הפעלות מיוחדות ובלתי נשכחות?

אטרקציות האוכל המיוחדות שלנו לא נגמרות עם שפע הרעיונות והאטרקציות הוא אין סופי וכל אטרקציה היא משגעת ומהממת יותר. אם זה להגיע לשטיח האדום כמו כוכבים כשמוגשים לכל אורח משקאות שייק בריאות שמעוצבים בצבעים מדליקים, כאשר אתם בוחרים לשלב את הפעילות שכולם אוהבים מאד כמו מתקני מתנפחים מרהיבים מסוגים שונים ובגדלים שונים, עם מסלולים מגוונים ויש גם מתנפח שכולל קיר טיפוס, אל תשכחו לפנק עם מנות אוכל שרק צעירים אוהבים, לצד המוסיקה הטובה הריקודים והאוכל הטעים, כל אלו יהפכו את האירוע שלכם לאירוע בלתי נשכח למסיבה כיפית ממנה אפשר רק להתחיל את גיל ההתבגרות בכיף.

להרגיש כמו מלך ומלכה

אין ספק שההכנות לאירוע בת מצווה הן רבות החל מבחירת הלבוש איתה הנערה תרגיש כמו מלכה, לבוש שיכול להיות כמובן מאד מרהיב ויחד עם זאת צריך להיות נוח לנערה, אך אלו תכנונים בסיסיים שפחות קשורים לאורחים ולאופי האירוע, לכן האוכל עם האטרקציה שתבחרו תהיה בעלת השפעה רבה ובין לבין כל הריקודים הקופצניים ברחבת הריקודים, צריך לדאוג גם לאוכל טעים. אפשר אחריו לשלב גם קליפ ברמה של הקליפים המשודרים בערוצי המוסיקה, להוסיף הפתעות כי מוסיקה זו אטרקציה שתמיד עובדת ומרגשת ובין קייטרינג טעים ואוכל נהדר לדאוג גם לתוכן מהנה.

 

למשל זה לא רק התמונות במהלך האירוע שנשארות כמזכרת בבר מצווה או בבת המצווה, וצריך כמובן גם לבחור צלם איכותי שיכין גם בוק צילום או מצגת לחתן השמחה, וכלת השמחה תרגיש שהיא מלכה ליום אחד, חשוב גם להוסיף כל מיני אטרקציות אוכל שישלבו לא רק את החתן כמלך ואותה כמלכה אלא גם כל האורחים והאורחות שלה יוכלו ליהנות מאווירה של סרטים- אם זה להצטלם בבוטקה מיוחד לצד שתייה נהדרת שתוגש להם על ידי מלצרים, אפשר להגיש מנות בצורה מקורית ואף משעשעת, וכך כל נערה ונער מרגישים באירוע הזה ככוכבים והנערה מרגישה ככוכבת וממש כמו נסיכה.

המסיבה תהיה בלתי נשכחת

כדי ליצור מסיבה בלתי נשכחת באירועי בר מצווה או בת מצווה, חשוב לשים דגש רב על האוכל כי ילדים בגיל הזה יכולים להיות מאד בררניים, ואת האוכל שנגיש חשוב לתכנן זאת בקפידה כדי למצות כמה שיותר את האטרקציות המקוריות והמהנות שייחדו את הערב המרגש, וכדי שהם יחטפו ממש את האוכל הטעים וייהנו ממנו מאד. זה כמובן ייתן לנער ולנערה החוגגים את ההרגשה שהם כמו מלך או מלכה, נסיך או נסיכה. אך תמיד יהיה חשוב לתכנן את כל האטרקציות באוכל שנרצה לשלב כך שתמיד אפשר יהיה לשלב את היוקרה שבני נוער מאד אוהבים, אך לשמור גם על תקציב לאירוע נוצץ.

 

 

 

כתבו עלינו במעריב לחצו כאן לכתבה!

 

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 08-9333817 שף ניר דהן או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

עוד מאמרים בנושא:

Related Posts
נגישות