אסאדו על האש במרכז

 

לאיזה אירועים אנחנו מבצעים?

אירועים הם הפקה מורכבת ותמיד אנחנו רוצים שהם יהיו עשירים ומפנקים. בין אם זהו אירוע קטן או גדול ההשקעה חשובה לנו וההנאה של כל האורחים. אירוע זה דבר מורכב שיש בו אין ספור פרטים כאשר המטרה היא שכל הפרטים ישתלבו בהצלחה זה בזה למכלול שלם שאפשר יהיה להגדיר אותו בסופו של דבר כאירוע מוצלח ומעולה. קייטרינג אסאדו  עם התפריט המוצלח והעשיר קולע למטרות האלו בדיוק רב.

למה חשוב לשים לב?

 

אסאדו על האש עם כל ההפקה המקצועית והמיומנת של צוות מנוסה שאוהב את האוכל הזה, כולל תפריט עשיר והוא הלב של כל אירוע חשוב. אם תשקיעו את המיטב שלכם באירוע מבחינת הפן המוסיקלי, בעיצוב האולם, בביגוד או באטרקציות, אין כל ספק כי כל זה חשוב ומוסיף רבות, אך לבו של כל אירוע זה האוכל, ולא נרצה שהאורחים יצאו רעבים כי הם הגיעו לחוות חוויה קולינרית טעימה ומהנה ופשוט לצאת שבעים ומרוצים. אז מה שיהפוך את האירוע שלכם להצלחה מסחררת זו בעיקר ואולי אך ורק הרמה הקולינרית של האירוע.

 

אסאדו על האש זה אומר ההבנה וההכרה בחשיבות המהותית של המזון שמוגש באירוע שלכם, במיוחד בחשיבותה של המנה העיקרית שהיא חשובה מאד,והיא לב התפריט ותופסת תשומת לב מרבית בקרב האורחים, זו המנה הגדולה ביותר והעשירה ביותר, לכן עם קייטרינג אסאדו השקעה במנה עיקרית שתהיה יוצאת דופן ואטרקטיבית, היא דרך מעולה וטבעית לשדרג את האירוע ולהפוך אותו מעוד אירוע סטנדרטי, לאירוע שכולם ידברו עליו. האורחים שלכם פשוט יתחילו ללקק את האצבעות ורק יישאר להם טעם עשיר של עוד בעקבות אירוע בלתי נשכח שחוו אצלכם. כולם מגיעים לאכול וכאן אי אפשר לטעות. האירוע מבחינה זו חייב להיות מושלם, וזה בדיוק קייטרינג שיוצר את השלמות.

בהזמנת קייטרינג אסאדו על האש לכל אירוע לחתונה או לבר מצווה, לאירועי ברית, בריתה או סתם למסיבת הפתעה או לימי הולדת, קייטרינג אסאדו מיועד בדיוק לכל אירוע לאירועים קטנים או גדולים ולמעשה לאירוע מכל סוג, אתם הופכים את הבשר ללב האירוע, ואם הבשר במרכז האירוע, אתם יכולים לגמרי להיות בטוחים שההנאה וההצלחה מובטחת ואתם לחלוטין מסודרים. כולם אוהבים בשר ובמיוחד את בשר האסאדו עם הצלייה הארגנטינאית המסורתית. זה קייטרינג צורסקו דרום אמריקאי משובח שמביא תרבות קולינרית עשירה ומהנה, צלייה על האש בצורה אותנטית כחוויה משובחת ומיוחדת.

אתם מוזמנים לחייג אלינו עכשיו לטלפון 050-8533331 או לשלוח לנו מייל לכתובת tastefully7@gmail.com ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי עם כל הפרטים.
חייכו הדרך אל האושר קצרה מתמיד!!! בתיאבון!!!

Related Posts
נגישות