האם קייטרינג אסאדו הופך לטרנד המוביל בעולם האירועים?

עולם האירועים הוא לכאורה עולם די סטטי, שכולל בתוכו שניים שלושה סוגי אירועים מרכזיים, שנערכים בכל יום ברחבי ישראל, כשרק האנשים החוגגים הם שמשתנים מיום ליום. אלא שבפועל, מדובר בעולם מאוד דינמי ומתפתח, עולם שיוצר סטנדרטים חדשים ללא הרף ואף יוצר מחויבות מצד בעלי האירועים להדביק את הקצב על מנת להבטיח אירוע אטרקטיבי, שישקף את השמחה. גם בענף הקייטרינג חלה התפתחות מדהימה לאורך העשורים האחרונים, במעבר בין מטבח ביתי פשוט ומצומצם בהגשה אישית על ידי מלצרים, לאוקיינוס של מטבחים, לרבות מטבחי גורמה עם תפריטים עשירים ומגוונים ושלל צורות הגשה מהן יכול הלקוח לבחור. בין כל הטרנדים שמלווים את השוק הזה לאורך השנים, ניתן לזהות כיום את הטרנד של קייטרינג אסאדו כטרנד המוביל, שצפוי לייצר את הסטנדרט הבא בתחום.

 

מהו קייטרינג אסאדו ובמה הוא שונה מקייטרינג בשרי רגיל?

נתחיל בכך שקייטרינג בשרי הוא מונח גג, הכולל בתוכו קרוב למאה אחוז מהקייטרינג המוגש באירועים. בתוך קטגוריית גג זו ניתן למצוא תתי קטגוריות כמו על האש, גורמה, ביתי, ים תיכוני, צרפתי, איטלקי, דרום אמריקאי וכמובן קייטרינג אסאדו. את האסאדו ניתן להזמין הן בפורמט של קייטרינג על האש עם כל התפאורה והאבזור האותנטיים של עולם הבשר, והן בפורמט של קייטרינג גורמה עם תוספות מיוחדות, צלחות ברמה גבוהה והגשה יוצאת דופן. האסאדו הוא למעשה תרבות בשר דרום אמריקאית, בעלת מאפיינים ייחודיים סביב סוג נתחי הבשר, מידת הטריות שלהם, תהליך העשייה והצלייה שלהם, הרטבים, התיבול, הסלטים, התוספות ואפילו המשקאות המוגשים לצידם.

 

מה מיוחד באסאדו שלא קיים בפורמטים אחרים של בשר?

כאמור, קייטרינג אסאדו אותנטי ומקצועי נבדל מקייטרינג בשרי אחר בשורה ארוכה של אלמנטים, שבסופו של דבר יוצרים חוויה שונה וייחודית, אך אם עלינו להצביע על ארבעת הפרמטרים שהופכים את האסאדו לכל כך אהוב ומבוקש, אלה יהיו הארבעה ללא כל ספק: נתחים גדולים ועבים, בשר עסיסי מלא מיצים, תיבול מיוחד וצלייה מיוחדת ומדויקת ברמת השנייה. אחד המבחנים החשובים ביותר עבור כל קייטרינג הוא מבחן החוויה של האורחים, ובכל הקשור לקייטרינג אסאדו, החוויה שצצה בכל אירוע ואירוע היא החוויה של הביס הראשון מהסטייק העסיסי, ביס בלתי נשכח שיכול להיחרט בזיכרונם של האורחים עד סוף חייהם, ואם זה נשמע לכם מעט מוגזם, תמיד תוכלו לשאול את מי שכבר עבר את החוויה, או לעבור אותה ממש בעצמכם.

 

ובכל זאת, על מה חשוב להקפיד?

לאור הביקוש הגבוה ממנו נהנה קייטרינג אסאדו, יותר ויותר חברות קייטרינג מציעות את השירות לכל דורש, אך רק מעטות מהן מבינות באמת מה זה אסאדו, מה זה אומר ואיך יוצרים את החוויה האותנטית של בשר האסאדו. אסאדו הוא עולם סופר מקצועי, ואם לא עושים את זה נכון, זה לא שונה מכל סטייק אחר. בהתאם לכך, כאשר אתם בוחרים את חברת הקייטרינג, אתם רוצים לוודא שמדובר בחברה סופר מקצועית, שחיה את עולם האסאדו ונחשבת לבעלת שם בתחום הספציפי והמיוחד של קייטרינג אסאדו לאירועים, וזאת מעבר לכל יתר הפרמטרים שעליכם לבחון בהזמנת קייטרינג לאירוע.

אתם מוזמנים לחייג אלינו עכשיו לטלפון 050-8533331 או לשלוח לנו מייל לכתובת tastefully7@gmail.com ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי עם כל הפרטים.
חייכו הדרך אל האושר קצרה מתמיד!!! בתיאבון!!!

Related Posts
נגישות